wtorek, 27 października 2015

Brak tytułu. :D

Ejjj miśki moje kochane. :D Mogę tak na Was mówić? :3 Powiem Wam iż gdyż ponieważ nowa notka pojawi się w ... Uwaga, uwaga. PIĄTEK!! :) Przepraszam, że tyle musicie czekać, ale ten czas ostatnio tak szybko zapierdziela, że masakra. ;-; W piątek na 10000000000000000000000000000000000% będzie notka. ;) Nie zawiodę Was!!! :* <3 Tylko zaglądajcie na bloga tak między 18 a 21. ;) Wcześniej raczej się nie pojawi. ;)  Coś jeszcze? :/ Aaa jeśli ktoś przestanie czytać mojego bloga przez to, że nie wstawiam notek za często to będzie mi bardzo przykro. :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( No to chyba wszystko na dziś. :* Nie opuszczajcie mnie!!! :( Przepraszam jeszcze raz! :* <3

6 komentarzy:

  1. Tak W koncu! Nowy.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. 22 minuty spóźnienia, ale niedługo wstawię, bo mam jakiś problem z Wordem -,- jak to moja mama mówi "jak nie urok to ..." dokończcie sobie :D poczekajcie cierpliwie :*

      Usuń
  3. Co już 23 gdzie nowa nitka? :)

    OdpowiedzUsuń