poniedziałek, 5 maja 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award!! Po prostu nie wierzę! Dopiero zaczęłam, a tu proszę! :) Nominowała mnie Lily Evans i Katerina Black. Dziękuję :*

Pytania I:
1. Jak długo jesteś Potterhead?
2. Jaki jest Twój ulubiony parring z HP?
3. Do którego domu należysz?
4. Która część jest Twoją ulubioną( książka ) i dlaczego?
5. Gdybyś mógł/mogła wskrzesić dwie osoby z HP, kto to by był?
6. Jak długo prowadzisz bloga?
7. Kiedy zaczęła się Twoja historia z HP?
8. Jaka jest Twoja znienawidzona postać z HP?
9. Gwardia Dumbledor'a czy Brygada Inkwizycyjna?
10. Twoje ulubione zaklęcie?
11. Czy masz jakieś zwierzaki? :)

Odpowiedzi I:
1. Rok.
2. Jily :3
3. Gryffindor.
4. Insygnia Śmierci, ponieważ uwielbiam te przygody Harr'ego Rona i Hermiony związane z szukaniem horkruksów, a po za tym umiera mój kochany skrzat Zgredek. ;(
5. Lily i James. :)
6. 3 tygodnie.
7. 2 lata temu.
8. Severus Snape.
9. Gwardia :3
10. Homenum revelio.
11. Miałam rybkę.

Pytania II:
1. Ulubiony parring z HP?
2. Do jakiego domu należysz?
3. Ulubiony film?
4. Ulubiony serial?
5. Masz rodzeństwo?
6. Kiedy zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
7. Ostatnia przeczytana przez ciebie książka?
8. Twój kolor oczu?
9. Czy jest ktoś, kto motywuje cię do pisania rozdziałów?
10. Twoje największe marzenie? :)

Odpowiedzi II:
1. Jily.
2. Gryffindor.
3. HP, oczywiście :3
4. Sherlock.
5. Tak starszego brata i siostrę.
6. Dawno temu, ale bloga założyłam 3 tygodnie temu.
7. Insynia Śmierci (po raz kolejny xD)
8. Niebieski.
9. Siostra i jej przyjaciółka. :)
10. Pojechać na Florydę do Parku Rozrywki Harr'ego Potter'a. :D

Nominuję:
Lilka- http://lily-i-james-labirynt-zycia.blogspot.com/
Katerina Black- http://lily-james-i-ja.blogspot.com/
Lily Evans- http://druga-polowka-lily.blogspot.com/

Jeszcze raz dziękuję za nominację :**

Pytania ode mnie:
1. Od jak dawna interesujesz się HP?
2. Znienawidzony parring?
3. Znienawidzona postać z HP?
4. Ulubiona postać z HP?
5. Ulubiona część HP? (książka i film)
6. Masz Kamień Wskrzeszenia i możesz wskrzesić tylko jedną osobę z HP, aby chociaż na chwilę z nią porozmawiać. Kto to by był?
7. Ulubione magiczne zwierzę?
8. Jak to się stało, że zaczęłaś czytać HP?
9. Dlaczego zaczęłaś przygodę z pisaniem? Ktoś cię namówił, zmobilizował do tego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz