środa, 31 grudnia 2014

LBA?!

O matko znowu LBA. xD Dobra to tak dostałam nominację od Chloe Ann Wolf. :) A oto pytania (werbel xD):
1. Jak zaczęła się Twoja historia z pisaniem?
2. Jaki jest Twój ulubiony kisiel/budyń?
3. Lubisz duplo?
4. Byłaś gdzieś za granicą? Gdzie? Ile razy?
5. Jak ma na imię Twoja najlepsza przyjaciółka/przyjaciel?
6. Twoja ulubiona liczba?
7. W którym dniu i miesiącu się urodziłaś?
8. Ile masz osób w klasie?
9. Czy jeśli wszystko jest możliwe, to czy możliwe jest, żeby coś było niemożliwe?
10. Masz zwierzaka? Jakiego?
11. Lubisz Chloe Ann Wolf? (XDDDDDD)
Odpowiedzi :D :
1. Po prostu zaczęłam coś pisać o Jily w zeszycie, a potem stwierdziłam, że o wiele łatwiej będzie w komputerze i jakoś tak. :) Bloga nie założyłam tak od razu, ale długo po tym jak zaczęłam pisać. :)
2. Czekoladowy budyń. :3
3. Nie koniecznie. :/
4. Na Litwie jak na razie. Jakieś trzy razy. :)
5. Daria!! <3
6. Hmm.. 15 :)
7. 21 listopada! Skorpion rządziiii!! :D
8. 23.
9. Możliwe, że coś jest niemożliwe, ale możliwe, że mogę się mylić. xD
10. Ryyybki. :)
11. Pff.. Nienawidzę.. W ogóle kto to jest? Pff.. xD
A teraz pytania ode mnie (aż jedenaście ;-; kill me ;-; tak dużo?? O nieee!! ;-; :P):
1. Masz zwierzątko? Jakie? Jak ma na imię?
2. Ulubione danie?
3. Co dostałaś na święta?
4. Masz rodzeństwo? Ile? Imiona?
5. Lubisz czytać książki? Jaką ostatnio przeczytałaś?
6. Siatkówka czy nożna?
7. Internet czy tv?
8. Piszesz o czymś jeszcze oprócz Jily? Jak tak to o czym?
9. Twój/twoja BFF? :)
10. Grasz na czymś (nie chodzi o nerwy xD)?
11. Jakiej muzyki słuchasz?
A nominuję tylko 3 blogerki. Przepraszam, ale jakoś tak. :) To tak nominuję:
- Lilka (http://lily-i-james-labirynt-zycia.blogspot.com/)
- Anna M. Waldorf (http://lily-james-i-ja.blogspot.com/)
- Panna Nikt (http://druga-polowka-lily.blogspot.com/)
Pozdrawiam, Ginny. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz